رسانه هاي آمريکايي گزارش دادند که وزارت خارجه آمريکا با صدور بيانيه اي درباره دارايي هاي ايران در خاک اين کشور اعلام کرده است که بنا بر قوانين داخلي آمريکا به دليل هزينه حفظ و نگهداري ساختمان ها و بناهاي متعلق به ايران دولت آمريکا حق دارد اين ساختمان ها را اجاره دهد. وزارت امور خارجه آمريکا در بيانيه خود آورده است که ارزش کل ساختمان ها و بناهاي متعلق به ايران نزديک به 50 ميليون دلار است که هنوز جزء داراييهاي اين کشور هستند، اما بنا بر قوانين داخلي آمريکا در خصوص داراييهاي کشورهاي ديگر در صورت قطع رابطه صاحب اصلي کنوني اين املاک دولت آمريکا است که مي توند اين ساختمان ها را براي اجاره به بنگاهها معرفي کند. براساس گزارش ها اين ساختمان ها در شهرهاي واشنگتن، سانفرانسيسکو و هيوستون قرار دارند که مهمترين آنها مجتمع آپارتماني 12 ميليون دلاري سفارت در واشنگتن است. بنا بر گزارش رسانه هاي آمريکايي دولت اين کشور هم اکنون همه اين ساختمان ها را سالانه اجاره مي دهد و مبلغ اجاره را تصاحب مي کند. سرزمین مادری...
ما را در سایت سرزمین مادری دنبال میکنید
برچسب: دولت بهار,دولت,دولت اسلامی,دولت آبادی,دولتشي اند غابانا,دولت یازدهم,دولت آباد,دولتمند خلف,دولت دهم,دولت عثمانی, نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 7:04