رضايي: با تهديد کردن، ثمرات برجام را خنثي کردند

خرید بک لینک

خبرگزاری فارس: اعزام مستشار با درخواست رسمی دولتها صورت میگیرد/ ثمرات برجام را با تهدید خنثی کردند

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با بيان اينکه با تهديد کردن، ثمرات برجام را خنثي کردند و به اين دليل در عمل اتفاق خاصي روي نداده است گفت: دشمن از حمايت ايران از نهضتهاي آزاديبخش ميترسد، ما فقط آموزش ميدهيم و بهطور محدود مستشار ميفرستيم. ما با درخواست رسمي دولتها مستشاراني به آن کشورها فرستادهايم، اما همين حمايت محدود را هم نميتوانند تحمل کنند. سرلشکر محسن رضايي در جمع فرماندهان سپاه استان فارس گفت: پيشاپيش سالروز شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش را که با خون خود اسلام را آبياري کردند تسليت عرض ميکنم. از اينکه توفيق پيدا کردم در استان هميشه بيدار و پايکار انقلاب و دفاع مقدس حاضر شوم، خدا را شاکر هستم. استان فارس، هم در انقلاب سهم بسيار بزرگي داشته و هم در دفاع مقدس. خيليها باور نميکردند که از استاني که معروف به هنر و شعر است، چنان بلبلان آسماني پر بکشند. تيپ 33 المهدي، لشکر فجر، جهاد و تيپ مهندسي از اين استان برخاستند و اسلام را در يک شرايط حساس ياري کردند. سرداران بزرگي از اين استان برخاستند که حالا برخي از ايشان در ظاهر بازنشسته شدهاند، درحاليکه همچنان پاي اين انقلاب و اسلام و قرآن هستند. وجود اين پاسداران اين استان را به ذخيرهاي براي انقلاب و کشور تبديل کرد و انشاءالله در اينده نيز به رسالت خود عمل خواهند کرد. فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامي يک انقلاب حسيني و جنگ ما هم يک جنگ حسيني بود. انقلاب پس از سقوط شاه و دفاع پس از سقوط صدام پايان نيافته است.

سرزمین مادری...

ما را در سایت سرزمین مادری دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: سه شنبه 13 مهر 1395 ساعت: 9:51

صفحه بندی